СІСТЭМЫ СВЯТЛАФОРНАГА РЭГУЛЯВАННЯ ДЛЯ БЕЗУПЫННАГА РУХУ ТРАНСПАРТНЫХ СРОДКАЎ НА ГАРАДСКІХ МАГІСТРАЛЯХ
Эффект от внедрения:
ТранспортНайменне рашэння/праекта: Забеспячэнне каардынацыі сістэмы святлафорнага рэгулявання для безупыннага руху транспартных сродкаў на гарадскіх магістралях.
Тып рашэння/праекта: Распрацоўка, вытворчасць і ўкараненне абсталявання і праграмнага забеспячэння для сістэм кіравання дарожным рухам.
Распрацоўнік:
ААТ «СВЯЗЬІНВЕСТ»
Адрас: Рэспубліка Беларусь, г. Мінск, вул. Някрасава, д. 114, 60,
тэл. +375 (17) 363-12-60,
root@si.by,
www.si.by
Сфера прымянення: Дарожны рух і транспарт.
Эфект ад укаранення:
-
маніторынг перыферыйных элементаў АСУДР з мэтай павышэння эфектыўнасці кіравання транспартнымі і пешаходнымі патокамі выбранага ўчастка гарадамі;
-
магчымасці аператыўнага іх пераразмеркавання;
-
дыспетчарскае, каардынаванае і адаптыўнае кіраванне, як асобнымі святлафорнымі аб'ектамі, так і групамі аб'ектаў;
-
сістэмны кантроль стану абсталявання святлафорных аб'ектаў, рэжымаў іх працы, наяўнасці няспраўнасцяў і аварыйных сітуацый;
-
збор і аналіз даных з дэтэктараў транспарта, адлюстраванне відэа з камер назірання;
-
ізуалізацыю рэжымаў працы аб'ектаў сістэмы.
Статус рашэння/праекта: рэалізаваныя праекты:
Воблачная інтэлектуальная сістэма кіравання дарожным рухам (далей - ВІСДР) з'яўляецца наступным этапам развіцця аўтаматызаваных сістэм кіравання дарожным рухам (АСУДР) з прымяненнем воблачных WEB-тэхналогій. ВІСДР дазваляе праводзіць маніторынг і кіраванне дарожным рухам у рэальным маштабе часу на аснове выкарыстання глабальных сістэм пазіцыянавання і навігацыі, мабільных гаджэтаў і Інтэрнэту ў мэтах павышэння якасці і бяспекі перамяшчэння транспартных сродкаў, а таксама мінімізацыі часовых і матэрыяльных затрат пры руху аўтамабіляў па зададзеных маршрутах.
Апісанне:
Кліенцкае спецыялізаванае праграмнае забеспячэнне ВІСДР складаецца з:
-
дадатку прагляду стану і кіравання;
-
дадатку адміністравання.
ВІСДР забяспечвае магчымасць мадэрнізацыі і развіцця, а менавіта:
-
пашырэнні ўзаемадзеяння з іншымі сістэмамі, якія ўводзяцца ў дзеянне;
-
мадэрнізацыі, развіцця, стварэння і ўкаранення новых тэхнічных сродкаў;
-
дапрацоўка функцыянальных магчымасцей самой ВІСДР.
Сервернае спецыялізаванае праграмнае забеспячэнне ВІСДР складаецца з:
-
базы даных;
-
праграмнага інтэрфейсу ВІСДР;
-
кампанента аўтэнтыфікацыі і аўтарызацыі;
-
кампанента лічбавай карты;
-
кампанента сувязі з перыферыйным абсталяваннем;
-
кампанента збору логаў ВІСДР.
Кліматычныя ўмовы эксплуатацыі ВІСДР:
-
тэмпература навакольнага паветра - (25 ± 10) ° С;
-
адносная вільготнасць паветра пры тэмпературы 25 ° С - (45-80)%;
-
атмасферны ціск - ад 86 да 106 кпа, (ад 645 да 795 мм рт.сл.).
Сістэмныя патрабаванні:
Патрабаванні да сервернага тэхнічнага забеспячэння
Тэхнічная база сервернага вылічальнага комплексу ВІСДР павінна прадугледжваць выкарыстанне сервера з наступнымі мінімальнымі характарыстыкамі:
-
працэсар з колькасцю ядраў не менш за 8-х і тактавай частатой не менш за 2.4 GHz;
-
падтрымка працэсарам тэхналогій віртуалізацыі VT-x (Intel) / AMD-V (AMD);
-
аператыўная памяць не менш за 32 Gb;
-
дыскавая прастора на базе не менш за 2-х SSD памерам 512 Gb аб'яднаных у RAID1.
Патрабаванні да кліенцкага тэхнічнага забеспячэння
Тэхнічная база АРМ карыстальнікаў ВІСДР павінна прадугледжваць выкарыстанне ПК з наступнымі мінімальнымі характарыстыкамі:
-
працэсар з колькасцю ядраў не менш за 4-х і тактавай частатой не менш за 2.4 GHz;
-
аператыўная памяць не менш за 8 Gb;
-
дыскавая прастора на базе SSD памерам 512 Gb;
-
відэакарта NVIDIA GeForce GT 710 1 ГБ або аналаг;
-
манітор не менш за 22 ``;
-
клавіятура і мыш;
-
браўзэр Google Chrome версіі не ніжэй за 80.
Кантролер занальнага цэнтра - КЗЦ
КЗЦ прызначаны для аўтаномнага кіравання дарожнымі кантролерамі (ДК) па правадных лініях сувязі з выкарыстаннем пратакола абмену АСС-КР (АСКД "Старт", АСКД "Сігнал"), распрацаванага НВА "Аўтаматыка-Д" г.Омск, а таксама для выкарыстання ў якасці адаптара спалучэння дарожных кантролераў з абсталяваннем цэнтральнага кіруючага пункта (ЦКП) аўтаматызаванай сістэмы кіравання дарожным рухам (АСКДР) або воблачнай інтэлектуальнай сістэмы дарожнага руху (ВІСДР).
КЗЦ дазваляе самастойна пераключаць планы каардынацыі (ПК) па часе сутак і дням тыдня з улікам святочных дзён. Ацэньваць працу падпарадкаваных дарожных кантролераў і весці статыстыку іх працы ў энерганезалежнай памяці.
КЗЦ рэалізуе наступныя функцыі:
-
абмен інфармацыяй паміж КЗЦ і ДК па стандартным пратаколе АСС-КР;
-
абмен інфармацыяй паміж КЗЦ і ДК новага пакалення па пашыраным пратаколе АСС-КР;
-
забяспечвае да 128-мі ліній сувязі;
-
падключэнне да 256-ці кантролераў;
-
аўтаномнае каардынаванае кіраванне падключаных ДК;
-
аўтаномнае пераключэнне планаў каардынацый па часе сутак і па днях тыдня;
-
дыспетчарскае кіраванне кантролерамі праз КЗЦ;
-
кіраванне кантролерамі праз КЗЦ у рэжыме суправаджэння ("зялёная вуліца");
-
кантроль працы ліній сувязі;
-
аўтаномны збор статыстыкі працы кантролераў;
-
- аўтаматычны перазапуск уласнага працэсара ў збойных сітуацыях (прыпынку, зацыклiвання і інш.).
- Тэхнічныя характарыстыкі КЗЦ
У поўным складзе КЗЦ складаецца з 16-ці аднатыпных модуляў МЗЦ, кожны з якіх забяспечвае:
-
колькасць правадных ліній сувязі з ДК: да 8;
-
колькасць падтрымліваемых ДК: да 16;
-
колькасць падтрымліваемых дэтэктараў (ДП): да 128;
-
колькасць планаў каардынацый па кожным ДК: да 32-х;
-
колькасць пераключэнняў ПК у суткі па кожным ДК: да 16-ці;
-
колькасць падзей статыстыкі па кожным ДК: да 1000.
Сумарна КЗЦ забяспечвае:
-
колькасць правадных ліній сувязі з ДК: да 128;
-
колькасць падтрымліваемых ДК: да 256;
-
колькасць падтрымліваемых дэтэктараў (ДП): да 2048;
КЗЦ у поўнай камплектацыі мае наступныя тэхнічныя характарыстыкі:
-
намінальная ўваходная напруга забеспячэння: 230В +10% / -15%, з частатой 50 Гц ± 1 Гц;
-
спажываная магутнасць: не больш за 100 Вт;
-
клас электрабяспекі 1 у адпаведнасці з ГОСТ 12.2.007.0;
-
напруга «стартавага» імпульсу: ад -0,2 У да -6 У;
-
дыяпазон працоўных тэмператур: ад +5 ° С да +50 ° С;
-
адносная вільготнасць паветра: да 100% пры тэмпературы +25 ° С;
-
атмасферны ціск: ад 84 да 107 кпа (ад 630 да 800 мм.рт.сл.);
-
габарытныя памеры, у мм (ШхВхГ): 480×180x240;
-
вага: не больш за 9 кг;
-
клас абароны, які забяспечваецца корпусам па ГОСТ 14254: IP20.